ביתן, מבנה, ריק, פעור, נטוש, עזוב, בודד, דהוי, נוגה, עם צורה משונה, עם שימוש שכבר לא משמש, עם עשבים, עם עצים, עם טבע, הוא כבר חלק מהטבע, אדמה, גוש, סגור פתוח, מת, נפלא, הוא שלי, אני מצאתי אותו, אני קשור אליו, הוא חשוב לי, אני מרגיש אותו, בבקשה, אנא, אל תיגעו לי בו, אל תחפשו, אל תמצאו, עיזבו אותו במנוחה.

כל חמשת הצילומים צולמו על ידי בחודש פברואר השנה, שנת 2007, שכבר מסתיימת לה אוטוטו.

הביתן הזה נמצא בחיפה, בתחתית של חיפה, בין "העיר התחתית" לבין שכונת "בת גלים".

כל סשן הצילומים מפברואר 2007 בחיפה נמצא באתר שלי "אדריכלות נעלמת" בתוך "הארכיון האורבני" תחת תת הנושא "העיר התחתית 2" (וגם תחת תת הנושא "ואדי סאליב").

הצילומים אינם מטופלים בפוטושופ מלבד הקטנה משמעותית בגודל ובאיכות לשם הכנסה ותצוגה ברשת.

אם לא אספיק להכניס פוסט נוסף עד עוד יומיים אז שנה טובה לכל הגולשים בבלוג הזה ובאתר "רשימות".

