ביום חמישי, הרביעי לדצמבר, בין חצות לשתיים בלילה, התארחתי בתכניתו של בני תבורי, "דז'ה-וו", ברדיו 90 אף-אם, רדיו אמצע הדרך. את התכנית הזו מגיש ועורך בני תבורי כבר כ-7 שנים. הוא פנה אליי והזמין אותי להגיע לתכניתו, לערוך את המוזיקה ולדבר קצת עליה, בעקבות פוסט שלי כאן ב"רשימות". הוא דווקא לא הכיר אותי כמי שניהל את פורום מוזיקה אלטרנטיבית ב-ynet בעבר תחת הכינוי "בדלידרוןאבא". אז הבאתי איתי כ-25 דיסקים לתכנית, ממה שהיה לי בהישג יד, ללא צרובים, ללא קבצים וללא מוזיקה חדשה של השנה, ישבנו שעתיים, הוא הכניס כל פעם דיסק שנתתי לו, לפי הסדר המתוכנן והמאולתר, דיברנו קצת בין השירים ונהנינו מהמוזיקה. מקווה שגם אתם תיהנו. התנצלותי על כך שיש שלוש תקלות קטנטנות בהקלטה, ועל כך שאין חלוקה לשירים אלא זו האזנה רציפה של שעתיים. אגב, אין פרסומות ואין חדשות באמצע. תודתי הרבה למי שהקליטה לי את כל זה ולאחיה שגם ערך טיפה את התיקונים לתקלות כך שלא יהיו זמני "חיכיון" ריקים. תודה להם ותודה רבה לבני תבורי, שאני גם ממליץ מאוד להאזין לתכניתו, פעם בשבוע, בימי חמישי בלילה, כאמור. (מוזיקה חדשה תהיה כאן ממש בקרוב, כשאשרשר את סיכום השנה שלי במוזיקה לשנת 2008). בהנאה. רק ללחוץ PLAY על המשולש.

 

 

 

 

 

 

 

