אושייה ביטחוניסטית אינני.

פרשן לעניינים צבאיים אסטרטגיים גם לא.

אבל כ"בלוגר" רציתי לשתף אתכם בדבר אחד קטן, שאולי יעזור לכם ואולי לא.

אתמול נוכחתי לדעת שתקיפה באיראן קרובה מתמיד וצפוייה לקרות ממש כל רגע.

לדעתי הבלתי חשובה בעליל, תקיפה כזו של ישראל על איראן צפוייה עד מאי, מקסימום עד יוני.

איך הגעתי לזה?

ובכן, הגעתי למסקנה נחרצת זו מהכותרת הראשית אתמול בעיתון.

הכותרת אמרה שיהיה תרגיל אזרחי רב היקף, הגדול ביותר שהיה כאן, בחודש יוני הקרוב, תרגיל המדמה התקפת טילים כוללנית על ישראל.

נו, אז?

זה גרם לי להחליט ולהבין סופית שהתקיפה על איראן קרובה מתמיד.

למה?

"אנחנו" רוצים ששכנינו הלא נחמדים יקראו את העיתון ויחשבו לעצמם – אממ…. ביוני הם מארגנים תרגיל התגוננות אזרחית ענקי, כלומר הם רוצים להכין את הקרקע כאן לתקיפה שתהיה נאמר בקיץ או בסתיו (שבעקבותיה יעופו לישראל טילים שונים ומשונים).

נו, אז?

כן, זה מה שהראשים למעלה רוצים שהערבים יחשבו.

אבל.

ברק ונתניהו מהסיירת וכל זה ולא רק הם אלא הצבא מכין תכניות התקפיות. כל תקיפה באיראן תהיה חייבת להיות איכשהו "מפתיעה". הרי בלי איזה סוג של "הפתעה" זה בטוח לא יצליח. כי באמת – אולי ניתן להם תאריך מדוייק? אולי נחכה לאובאמה והפעילות הדיפלומטית שלו? אובאמה ואירופה יעשו מאמצים דיפלומטיים וכשאלה ייכשלו אז מה? או אז איראן תדע שהולכים לתקוף אותה? אין מצב.

אין גם מצב שישראל תשלים עם פצצה גרעינית של איראן. זה כולם יודעים.

לא שלי זה מפריע, כי מקסימום – מה יקרה כאן? פצצה גרעינית? לא יהיו יותר יאפים עם ג'יפים, לא רע דווקא.

נו, אז?

אז זהו. ישראל תהיה חייבת לתקוף את איראן כי ככה העולם עובד.

ישראל תהיה חייבת לתקוף את איראן יחסית בהפתעה (סבנה, אידי אמין, אנטבה, חמאס והיום הראשון של המבצע הקודם, יו נו, כל ההפתעות והמוח היהודי) על מנת להשמיד ככל הניתן את הפרוייקט הגרעיני.

כל מה שיהיה אחרי יוני/יולי, תרגיל ההתגוננות של העורף, מאמצי אובאמה וכל זה, זה כבר לא יהיה הפתעה.

תקיפה צריכה להיות, וכל זמן שדוחים את זה, זה רק מחליש את אלמנט ההפתעה.

נו, אז?

זהו, מה שכל זה אומר הוא שלדעתי תהיה תקיפה באיראן כבר החודש או בחודש הבא. באיזה עיתוי מפתיע כמו עכשיו למשל שאין עוד ממשלה, או בפסח, או כשדפש מוד יגיעו לכאן בתחילת מאי (…), כל תאריך שאיראן לא מצפה לו.

מה אתה אומר, שרון, ולמה?

זה מה שאני אומר. אני חושב ובטוח, נכון לרגע הזוי זה, שתתרחש תקיפה ישראלית "מפתיעה" באיראן בכל זמן שהוא החל מרגע זה ועד למאי/יוני.

למה אני מזהיר? כי אני אזרח טוב ואני רוצה שתנקו את המקלטים, תכינו את הממ"דים ותכינו את נפשכם לעניין הזה שיעופו כאן **** אלפי טילים אחר כך. מאיראן, מסוריה, מלבנון/חיזבאללה, עזה, וואטאבר.

מה יוצא לך מזה?

ובכן, אני שיחקתי אותה בכל מקרה.

אם תהיה תקיפה אז "אמרתי לכם" והכנתי אתכם.

אם לא תהיה תקיפה אז עוד יותר טוב, כי לא יהיו כאן טילים.

אררר… זהו?

כן.

מה, אין צילומים של מבנים נטושים הפעם?

לא, הפעם לא. יהיו כאן הרבה מבנים נטושים לצלם אחר כך. תמיד בעצם. אם נהיה כאן כזה כאילו.

זהו, ככה שעה לפני המשחק הבאת אותה בפוסט בטחוני ממדרגה ראשונה?

כן. שעה לפני המשחק. והו, כמה שאני מחכה למשחק הזה. בהצלחה לנבחרת ישראל במשחק היום ובמשחק ביום רביעי. ובהצלחה לנבחרת אנגליה האהובה במשחקה ביום רביעי מול אוקראינה. אני רוצה לראות חמישייה ברשת. של יוון, ושל אוקראינה.  ושל איראן.

