ליאונרד כהן – למה לא אלך לראות אותו בהופעה בספטמבר בישראל (אם אכן יגיע)?

1. פוסט מודרניזם – כי למה כן?

2. נרקיסיזם – כי ככה.

3. כי רק בשביל להיות בטוח סופית והוגן, נתתי בכל זאת צ'אנס קטנטן והתקליט הכפול החדש בהופעה בלונדון מהטור האחרון נשאב דרך צינורות תת ימיים היישר למחשב והצלילים נחתו באוזניי. מהרגע שזה התחיל, קשה היה לי לחכות שזה כבר יסתיים, המסע הכה-ארוך והמייגע הזה.

4. כי הקול שלו כבר לא כמו פעם, לא.

5. כי האמרגנית שלו גנבה לו את הכסף והטור הזה הוא בשביל לממן אותו, ואני בטח לא זה שצריך לעשות זאת.

6. כי בשליש האחרון של ההופעה הנורא ארוכה הוא בכלל אינו שר אלא מדבר, מציג נגנים ונותן לזמרות לשיר במקומו.

7. כי תקליטי האולפן הישנים טובים יותר.

8. כי גם הם לא מיסודות הבטון שעליהם מושתת עולמי המוזיקלי.

9. כי כולם יילכו להופעה הזו, כולם.

10. כי אין לי ג'יפ.

11. כי הכל צפוי בהופעה הזו.

12. כי חלק מהשירים קצת מעצבנים.

13.כי רוב השירים מרדימים ומשעממים רצח.

14. כי רק כה מעט רגעים ספורים בקושי מהמופע הזה מרגשים (דרך ההאזנה לקבצים, ממש רק כמה שניות).

15. כי שום דבר כאן לא בועט. כל כך רחוק מזה.

16. כי אצטרך לישון יום שלם לפני הופעה כזו כדי לא להירדם במהלכה.

17. כי השירים מבוצעים כל כך באיטיות אבל מ מ ש   מ מ ש   ב א י ט י ו ת.

18. כי יש לי כמה מהדיסקים הישנים ואני יכול להאזין להם מתי ואיפה שארצה.

19. כי איני חושב שיש ערך מוסף לשירים בהופעה כזו.

20. כי הוא **** הרבה יותר נשים ממני.

21. כי יש יהודים טובים ממנו (בוב דילן, פול סיימון ובמיוחד לו ריד ופיקה צביק).

22. כי לא בא לי לפגוש המון אנשים שאני מכיר.

23. כי ג'ון קייל עושה כל כך הרבה יותר טוב את "הללוייה".

24. כי הרבה נשים ראו את המלך עירום.

25. כי המלך עירום.

26. כי זה יהיה טרנד מטורף (בהמשך לטרנד המטורף והעדרי של לנסוע לחו"ל לראות אותו).

27. כי זה זקן.

28. כי זה עייף.

29. כי זה ישראלי.

30. כי זה אמצע הדרך.

31. כי זה נחמד וחביב, במקרה הטוב.

32. כי זה עולה הרבה כסף.

33. כי כולם אוהבים אותו.

34. כי זה באיצטדיון או בפארק ולא באולם.

35. כי זה הכי "קול" ללכת.

36. כי זה הכי "קול" לא ללכת.

37. כי אני אוהב אותו רק מעט, כל כך קצת, כל כך לא מספיק.

38. כי זה לא עושה לי הרבה.

39. כי לא בא לי לחפש חניה.

40. כי לא בא לי לאכול נקניקיה.

41. כי לא בא לי לעמוד.

42. כי לא בא לי לשבת על כסא פלסטיק.

43. כי יהיה חם, ברור.

44. כי יהיה קר, ברור.

45. כי אני בטוח שכולם יילכו, והכולם הזה לא שומעים הרבה מוזיקה כל יום.

46. כי אני לא האיש שלך.

47. כי לקחנו את עזה וג'נין במקום את מנהטן וברלין.

48. כי אחיות הרחמים היא יותר להקה בשבילי מאשר שיר.

49. כי רקדו איתי כבר לסוף האהבה. כן.

50. כי אין מרפא לאהבה, ואת הקיור, להבדיל, אני אוהב באמת.

51. כי אינני מכיר את סוזאן, ומריאן כבר הלכה מזמן.

52. כי באמת כל כך רציתי שהדיסק הכפול הזה ייגמר לפני שאני מאבד את דעתי או נרדם.

53. כי אם אלך אז אחר כך אצטרך לצאת בפקקים, לסבול רעב ובעיקר אזדקק למנת רעש באוזניים, מנת אנרגיה קולנית, ובגלל שסוניק יות' לא מגיעים כרגע, והראמונס כבר מתו, אז איוותר עם גחמותיי באוזניי, ללא מענה.

54. כי אם כבר זקנים, אז תביאו לפחות את ניל יאנג שוב, אוקיי?

55. כי אינני רוצה, טוב?

56. כי יצא לי מזה פוסט.

