1, 6, 2 – זה ה-סדר.

צילום אחד, 6 צילומי תנור, ולבסוף 2 צילומים אחרים.

רמת גן, גבול גבעתיים, איזור שהיה בעת הריסה כשצילמתי אותו, שוב, כי כבר ביקרתי בו בעבר.

א'-1. זה הראשון, הוא מהשונות, מהאחרים, קדימון, לא קשור לתנור, אבל קרוב אליו.

תנור- 1. התנור המוזר (שנדמה לי שאמרו לי פעם שהוא לשימור, בעיקרון, אבל לכו תדעו… האיזור הזה היה בהריסה)

תנור-2. חום.

תנור-3. יש לכם כבר קונוטציות כמו ש-לי מתחילות להיות?…

תנור-4. אני לא יודע. התנור, החלודה, הצורות, הלבנים, דור שני, דור שלישי, היהודי שבי או ה-"יהודון" שבי לא יכול שלא לחשוב על אירופה, על גרמניה, על פולין, על הנאצים, על היהודים, על הכלבים, על הקרונות, על הרובים, על הבורות, על המחנות, על השלג, על האש, על המשרפות, על המתים ואילו כל מה שיש כאן הוא רק תנור, תנור מוזר כזה אבל רק תנור, כנראה שלשימור.

תנור-5. את זה אני אוהב.

תנור-6.

ב'-1. ושני האחרים לסיום. אם כבר שלטי פרסומת אז אני מעדיף לראות אותם מאחור.

ב'-2.

כל הצילומים הוקטנו בגודלם ובאיכותם עקב אילוצי הגלישה באתר וברשת.

כל הצילומים צולמו על ידי בחודש ינואר שנת 2008, לפני שנתיים בדיוק.

הסשן המלא של התנור באתר אדריכלות נעלמת, ממש כאן.

האהבה תנצח.

