לא זכרתי אותם בכלל. מסתבר שאחיותיי ארזו את אלו שנותרו במצב טוב ושמרו אותם בניילונים לפני כמה שנים. בסדרים שונים שהתבצעו עכשיו התגלה קרטון עם משחקים ועם הספרונים הללו. כשראיתי את הקרטון מבחוץ שאלתי אותן למה הן שומרות את זה. כשפתחתי אותו שמחתי שהן שמרו. קיבלתי מהלומת דז'ה-וו חזקה. שמחתי לראות אותם, את הספרונים הללו. אינני יודע למה עשו אותם אז כה קטנים ודקים. אולי כי ככה היה זול, לעשות, למכור ולקנות. אולי כי כך היה נוח להקריא לילדים או לתת להם לקרוא "על משקל" של ספרון קטן לילד קטן. אז עשיתי מיון והסתבר שישנן כמה הוצאות ספרים שעשו את זה וכמה סדרות משנים שונות. הרוב נעשה כנראה בשנות השבעים. את הסדרה המוקדמת אני זוכר טוב, את הספרונים המאוחרים יותר פחות. מה שאני זוכר טוב היה לי מוכר כאילו ראיתי זאת אתמול. החלטתי שאני חייב לעשות מזה פוסט, לטובת כולם, וסרקתי חלק לא קטן מהם, אבל רק כמדגם כזה, פה כריכה, שם דפים פנימיים, בערבוביה. תיהנו.

הנמרון

*

החגב

*

העיר

*

למופת

*

עירי

*

הלקקן

*

דיר חם

*

לרקד

*

אולם אהה!

*

וזולתי אין

*

הצרצרית

*

צבריקו

*

עולם הילד

*

החיים

*

את זה אני מכיר טוב, עושה לי דז'ה-וו עצבני

*

פיפו

*

האיורים, הצבעים, הדמויות, הכל מוכר מאוד

*

כל החבריא

*

עוד דז'ה-וו שפועם חזק

*

סירת מרוץ

*

ספרית במבי

*

ענבה

*

1973

*

קרדמו

*

1971

*

לבנות

*

מרי

*

שלגי

*

באלה לנופף

*

נתחוני הידידים

*

באנגלית

*

צהוב

*

טוני

*

טללים

*

אבקת התרדמה

*

31

*

שייך

*

רני

*

אפתעה

*

אדמוני

*

הידי

*

בגננו

*

אריה

*

כבוש השממה

*

אלי ואלה

*

חואן

*

סטאר הפר

*

ולידו רעיתו

*

רמונים

*

ההוצאה

*

תפוח-אדמה למה?

*

אנה ואנה

*

היתכן?

*

השקנאי

*

לגן החיות של תל אביב

*

לפעמים

*

הקדמה

*

?WTF

*

פלסטיק

*

מה עשתה האם?

*

החלון המיתר

*

ספרוני

*

טיס אמיץ!

*

*

בהזדמנות זו תודה לכל הוצאות הספרים, הכותבים, העורכים, המאיירים וכל מי שעסק, יצר, ייצר וסיפק את הספרונים.

