מזל טוב לי ולאתר "אדריכלות נעלמת" שעלה לאוויר הרשת בדיוק לפני 6 שנים !!!

אתר "אדריכלות נעלמת" הוא האתר הראשי שלי ו"הארכיון האורבני" שבתוכו מכיל כתריסר אלף צילומים כיום, רובם הגדול שלי, אך יש צילומים גם של אזרחים אחרים שתרמו, צילומים תיעודיים של מבנים ותיקים ונטושים בישראל. צילומים שצולמו מתחילת שנת 2004 ועד היום או יותר נכון ומדוייק עד אפריל 2010 כרגע.

*

*

אני משתדל לעדכן את האתר לפחות פעם בחודש, לפעמים זה יותר. לצערי בתקופה האחרונה לא הכנסתי לשם עדכונים אך זה זמני, אני מקווה. בשנת 2010 ובשנת 2011 עד עתה צילמתי פחות צילומים ופחות סשנים יחסית לשנים קודמות לצערי אך בכל זאת יש לי גם כך אלפי צילומים שעוד מחכים לתורם להיכנס ל"הארכיון האורבני" שבאתר "אדריכלות נעלמת".

הבלוג כאן, "נטוש", הוא עצמאי ובפני עצמו עומד אך בעיקרון נולד על מנת לתמוך באתר "אדריכלות נעלמת", להפיץ את הבשורה, להיות אח קטן לאתר הגדול, אח קטן שבו מוצג רק מבחר ועל קצה המזלג.

כל הפעילות הזו, החיפוש, הצילום, הכתיבה, התיעוד, ההצגה ברשת, היא מיזם חלוצי ייחודי שהגיתי ויישמתי ואני נושם. כל הדבר הגדול הזה, פרוייקט החיים הזה, דרך החיים הזו, הבריאה וההגשמה, הוא כמו ילד שלי, כמו עוד ילד שלי. רק שלושה הישגים יש לי בחיי עד היום- הבן שלי, הבת שלי ו"הילד" הזה- התיעוד הצילומי הסיזיפי, תרומתי לחברה ולעצמי, הבא לידי ביטוי בתוצרים שנראים ונקראים באתר "אדריכלות נעלמת", בבלוג "נטוש" כאן, באינדקס "בתי קולנוע נעלמים בישראל", בעוד מקומות ברשת כמו רשתות חברתיות וגם באמצעי תקשורת נוספים.

כולי תקווה ואמונה שיקרו דברים חיוביים מאוד בעתיד הקרוב שיעזרו להתגבר על חוסר הזמן המזעזע ועל חוסר המשאבים הכלכליים המשווע והנוראי ויסללו את הדרך לעיסוק אינטנסיבי הרבה יותר במיזם חיים ייחודי אדריכלי צילומי תיעודי סביבתי היסטורי שימורי חינוכי ותרבותי זה, לטובתי ולטובת כולנו.

יום הולדת שמח!

תודה מיוחדת מעומק הלב לכפיר ויצמן ולבני דודיי אלון רם ואיתי סימקין, בלעדיהם זה היה קשה עד בלתי אפשרי.

*

*

*

*

*

*

הנה אני, הצילום צולם לאחרונה על ידי חבר ילדות, צחי פרידלר, בכפר סירקין, פתח תקווה, ותודה לו

*

*

