אני שמח לבשר לכל הגולשים, הקוראים, העוקבים, המגיבים והתומכים שהקמנו עמותה חדשה ושמה:
"נטוש – העמותה לתיעוד צילומי של מבנים ותיקים ונטושים בישראל".
אנו פועלים לקידום התיעוד הצילומי של מבנים ותיקים ונטושים בישראל ועתה פונים לתורמים ולגורמי מדיה שונים שיעזרו בקידום הנושא.
נשמח לקבל כל עצה, תגובה ועזרה.
המעוניינים להירשם בהמשך כחברי העמותה נא לשלוח אימייל עם שמכם לכתובת המייל הזו:
natush.amuta@gmail.com
*****

על קצה המזלג – צילום אחד שלי (שאותו לא צילמתי) ו-14 צילומים שלי שצילמתי בין 2004 ל-2011 מתוך יותר מ-12,000 צילומים שלי ברשת:

*

אני מצלם את הבריכה הנטושה במתחם בית ההבראה בית יערי הנטוש, ותודה לאיתן בודיאנו שליווה אותי שם וצילם את התמונה ב-2007

*

האמפיתיאטרון הנטוש ליד קיבוץ גברעם, צילום שרון רז

*

מבנה הביטחון במחנה העובדים הנטוש בסדום, צילום שרון רז

*

בריכת שחייה נטושה, צילום שרון רז

*

קולנוע אורות הנטוש והמיועד להריסה, באר שבע, צילום שרון רז

*

מגדל המים הישן, חוות אטינגון לשעבר, סגולה, פתח תקווה, צילום שרון רז

*

המסך ופנים אולם קולנוע אורות המיתולוגי, קרית מוצקין, נהרס, צילום שרון רז

*

מרצפות, מבנה הגדנ"ע, בית באר ותיק ונטוש, גבול תל אביב יפו, צילום שרון רז

*

מקרנות בחדר המקרין, פנים קולנוע רמה המיועד להריסה, רמת גן, כבר אינן נמצאות כיום, צילום שרון רז

*

המבנה המרכזי הנטוש, מתחם בית ההבראה הנטוש ארזה שליד ירושלים, צילום שרון רז

*

פנים בית הקולנוע / בית העם הנטוש, בית ינאי, צילום שרון רז

*

בית הקולנוע / בית העם הנטוש, בית ינאי, צילום שרון רז

*

שריד הביתן בחצר, מתחם בית אחוזה ובית חולים גריאטרי לשעבר, נהרס, פרדס כץ, בני ברק, צילום שרון רז

*

תיבת הדואר שבכניסה לבניין הדואר הענקי והנטוש, מול קולנוע חדרה הנטוש, מרכז חדרה, צילום שרון רז

*****

האתר הראשי- "אדריכלות נעלמת"

אינדקס "בתי קולנוע נעלמים בישראל"

*****

