רחוב הררי, שכונת נווה יהושע, רמת גן. צמוד/מקביל לדרך אלוף שדה, בין כביש 4 לפנייה ימינה לרחוב הירדן. מבנים ישנים, שיכונים ישנים, יוחלפו בשיכונים חדשים. לא תהיה בשורה רבה בעניין הארכיטקטורה. האדריכלים נשלטים על ידי היזמים, הקבלנים והרשויות. מעוף לא יהיה. המבנים החדשים יהיו גדולים, עבים וגבוהים יותר אבל לא הרבה יותר טובים מהישנים. אין לי בעיה עם הרס הישנים, במקרה כזה, רק שיכונים, אבל גם ברור שלחלוטין לא אתרגש מהחדש. רק הכסף מדבר. אגב, כפי שתראו כאן, וכפי שאולי ראיתם בפוסטים הקודמים שלי של פינוי בינוי (כולל ממש מזמן כאן) אז רכוש, חפצים, מכשירים, ריהוט וכו הם הבלים. כלום. גם דירות ובתים ובניינים. ארבעה קירות שהם חשובים, אך רק אשלייה של ביטחון פיזי כללי וכלכלי. אני ממשיך בכל זמן פנוי לצלם, ופעם בכמה זמן נזכר שיש לי עדיין את הבלוג הזה, אז שוב מניח כאן, כי בא לי, אחרי כמה חודשים שלא, פוסט חדש, עם מבחר תצלומים מארבעה בניינים ישנים שהיו כאן במצב נטוש, לאחר פינוי, ולפני הריסתם, ובינוי חדש. צולם בפברואר 24, כחודש לאחר מכן נהרסו הבניינים. כל התצלומים הוקטנו, ואין לעשות בהם כל שימוש. להחזיר את כל החטופים עכשיו. שרון רז. ניתן ללחוץ על תצלום אחד ולראותו בגדול יותר ולדפדף אחד אחרי השני:

שרון רז